Sunday, October 25, 2020

My little pony - Elvenessa Drawing


Pasti setiap anak ada kartoon animasi kegemaran mereka. tidak asing  di dunia kanak-kanak lagi kartoon  animasi My little pony.. cerita  tentang kuda pony yang tinggal di akuastria. pelbagai  kisah  menarik tentang persahabatan mereka.. Dikatakan bahawa Tv siri ini bermula pada tahun 1980-an. Dalam siri itu, puteri celestia menghantar anak murid kesayangannya , si Twilight Sparkle ke Ponyville untuk  meningkatkan kemahiran bersosialisasi. Twilight mudah mendapat sahabat baru. Twilight berkawan dengan dengan 5 rakan yang baru. Apple jack , Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy dan Rarity. Masing -masing di semai dengan semangat magic , kejujuran, kesetiaan, kegembiraan, kebaikan dan kemurahan hati masing-masing. Mereka juga belajar bahawa dengan bekerjasama , mereka akan mencapai elemen terpenting iaitu "Harmoni". setiap jalan cerita sangat menarik  serta dialog  dan animasinya yang menarik membuatkan anak-anak mudah memahami dan menyukai cerita TV siri ini.. 

Anak  kami Elvenesa  pun sangat suka dengan My little pony ni.. dan dia sangat suka melukis.. start umur 3 tahun suka melukis karekter-karekter dari  animasi My little pony... di sini saya kongsikan Elvenessa melukis karakter animasi Mylittle pony 



                                                     Melukis My little pony Apple Jack 



Melukis animasi Rarity

Ini antara lukisan komputer dia sebelum ini ..mula umur 4 - 6 tahun 












 
sebenarnya ada banyak lagi tapi ini saya yang saya dapat kongsikan di sini. 













Ini lukisan tangan Elvenessa umur 5 - 6 tahun 


Elvenessa Art 

sampai di sini sahaja entry kali ini.. terima kasih kerana sudah singgah di sini. Life so beautiful. so, marilah kita menghargai setiap kesempatan yang ada..


Stay home and stay safe everyone....GOD Bless 



No comments:

Post a Comment

Popular Posts